Bayangkan dan Rasakan Saat Anda
Dah Dapat Rezeki Melimpah Setiap Hari...

 

Pasti terbit rasa tenang dan bahagia bukan?

Bahkan anda tak perlu fikir susah payah bagaimana nak cari rezeki.

Rezeki yang bakal datang serahkan diri pada anda.

Bestnya! =D

 

Hakikatnya…

Hidup anda bukan seperti yang dinyatakan sekarang.

 

Jujur saja, adakah hidup anda sedang :

+ bergelumang dengan kebocoran rezeki dan masih berhutang?

+ sering tertanya-tanya mengapa duit selalu keluar macam air?

+ kekurangan duit sampai gelisah tak tahu mana nak cari duit?

 

Kebanyakan orang alami masalah ini, betul?

Tak dapat dinafikan.

Kerana ia realiti yang sama anda sedang alami.

 

Ini 7 MASALAH REZEKI YANG DIHADAPI OLEH RAMAI ORANG :

#1 – Sering ditimpa pelbagai masalah atau sakit, stress meningkat.
#2 – Ada saja barang yang kerapkali rosak seperti kereta atau
handphone. Nikmat ditarik sekelip mata macam tu je.

#3 – Miliki hutang yang tinggi dan rasa tak mampu nak langsaikan.
#4 – Hubungan antara keluarga atau suami isteri serabut disebabkan wang.
#5 – Duit masuk namun cepat habis sebelum akhir bulan, tak tahu ke mana.
#6 – Diri gelisah, bimbang tak tentu hala setiap hari bila fikir tentang rezeki.
#7 – Doa nak rezeki banyak, belum dimakbulkan. Malah rezeki sukar
sangat masuk. Anda tak tahu puncanya kenapa.

 

Belum masuk lagi bangun pagi sudah fikir RM (ribuan masalah).

Bahkan anda tak tahu, stuck dan pening bagaimana nak
tarik rezeki anda dengan senang semudah petik jari.

 

Ikutkan sebenarnya anda tahu dah bagaimana jemput rezeki.

Solat tahajud, dhuha, sedekah.

 

Cuma entah kenapa walau ada yang dah solat, dah berdoa
malah dah berusaha, rezeki anda masih tersekat.

Pelik namun itulah kebenarannya.

 

Anda dah bersusah payah cari rezeki.

Bekerja bagai nak rak tambah overtime.

Bagi yang berbisnes, dah buat macam-macam.

Tetap rezeki melimpah belum berkunjung.

 

Aduhai, terasa sesak nafas dibuatnya.

Sampai satu masa, sebolehnya tak nak fikir langsung bab rezeki.

Sudahnya terpaksa juga fikir memandangkan itulah yang perlu dihadapi.
Tak boleh lari mana pun.

Jauh dalam hati, anda mahu miliki duit lebih dari cukup,

banyak masa untuk beribadah bagi yang ada kesedaran beragama,

rumah yang luas, kereta idaman BMW, merasa nikmat

dengan apa yang ada dan diri mudah tenang


serta mempunyai keluarga bahagia.

 

Jujur saja, teringin sangat-sangat kan?

Pepatah ada menyatakan :

 

Kacang saja bagi Allah untuk beri anda RM10,000 sebulan.
Betul kan?

 

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Izinkan saya untuk perkenalkan
siapa empunya yang menulis.
Saya, Nora Yusof yang merupakan Graduan Master UKM Bangi.

Alhamdulillah kini telah bantu seramai lebih 1000 orang dalam
perihal rezeki yang semakin mudah diraih terutamanya rezeki duit.
Semuanya dengan izin Allah juga.

Percaya atau tak, saya dah habiskan masa selama 7 tahun
untuk kumpul ilmu, pengalaman, tulis dan terbitkan ebook
dan buku sebagai panduan untuk anda.
Agar anda tak perlu lalui keperitan dalam masalah rezeki
bertahun-tahun seperti saya.

 

Ya, ketahuilah bahawa anda tidak keseorangan
dalam berjuang dapatkan rezeki.
Kerana dulu, saya dan mereka ini juga sama seperti anda.

Buktinya, Saya tunjukkan kepada anda seperti dibawah.


 

 



 

Andai anda nak selesaikan masalah rezeki, maka izinkan saya untuk
BANTU ANDA SELESAIKAN MASALAH REZEKI DAN
DUIT DALAM HIDUP.

 

Lebih-lebih anda yang tak tahu dah nak buat apa, nangis dan
stress sorang-sorang serta penat hadapi kewangan yang makin
susut setiap bulan. Terutama bagi anda yang masih berhutang.

 

Saya mahu anda tarik nafas dan baca dengan tenang.
Cuba bayangkan, rasakan dan andaikan diri anda
berada dalam keadaan ini?

 

+ Duit makin mudah dapat dan semakin banyak setiap hari.

+ Ada masalah, namun berjaya hadapi dan diselesaikan dengan mudah.

+ Diri makin tenang, bahagia, positif dan mudah tersenyum.

+ Walau ada duit sikit, ia berkat dan banyak. Malah lebih dari cukup.

+ Hutang berjaya dilangsaikan dan diri bebas kewangan.

+ Hubungan suami isteri dan keluarga gembira sentiasa.

+ Bestnya dan seronok dapat nikmat iman beribadah kepada Allah.

 

Apakah yang anda rasa sekarang?

Luar biasa bukan?

 

Bayangkan saja sudah terasa wow, apatah lagi andai ia terjadi
dengan sebenar-benarnya di alam nyata. Dan percayalah, anda juga
berpeluang untuk merasai kejayaan tersebut sama seperti mereka ini.

Mesti ada yang tertanya-tanya kan?

Apa yang saya tulis hingga dapat bantu mereka capai
kejayaan yang WOW dalam rezeki?

 

Oleh itu, MEMPERKENALKAN…

Ebook/BUKU 111 Formula Tarik Rezeki


Apa yang bakal anda belajar dalam Ebook/BUKU
111 Formula Tarik Rezeki?

 

MODUL 1 : MENGAPA REZEKI SEMAKIN SEMPIT, SEMAKIN BOCOR?

 

Terdapat 22 formula rezeki yang dikongsikan dalam modul 1.
Secara asasnya kita perlu faham tentang hakikat rezeki dengan sebenar-benarnya.

 

Apakah yang dimaksudkan dengan rezeki?

Bagaimana hutang dan riba menjadi asbab rezeki kita makin bocor?

Yang paling best, diberi langkah untuk bantu diri anda langsaikan hutang
hingga bebas kewangan.

Antara 3 formula lain yang ditulis :

+ Sebab apa bersyukur boleh tambahkan rezeki anda?

+ Anda pernah rasa jiwa kacau atau kosong? Ketahui cara untuk mengisinya.

+ Apakah matematik rezeki 1-1 =10 yang berkuasa?
MODUL 1 INI TENTANG:

>>> 3 Langkah bagaimana menghadapi masalah hutang. Ketahuilah
jika hutang dilangsaikan maka rezeki akan masuk dengan mudah.

>>> Kenapa jiwa rasa kosong dan bagaimana untuk mengisinya agar
menjadi tenang, kaya dan berjaya ? Ramai yang berjiwa kosong sekarang.

>>> Hakikat hidup dan kematian. Jika kita faham perkara ini maka
kita tidak sempat untuk berasa bosan dalam hidup.

>>> Apa itu berpagi-pagi dan bagaimana ianya boleh bantu
menarik rezeki datang. Ilmu ini sangat penting.

>>> Bagaimana menghasilkan komunikasi yang mampu menarik rezeki ?
Jika salah komunikasi ia mampu menutup rezeki.


>>> Bersedekah tetapi masih sempit rezeki. Kenapa ?
Wajib ketahui rahsia ini jika tidak sedekah yang dilakukan sia-sia sahaja.

>>> Ramai yang berniaga tetapi ramai juga yang gagal.
Kenapa ini berlaku ? Jika anda ada perniagaan wajib baca bahagian ini.

>>> 3 Jenis Riba’ yang wajib dielak. Riba’ ini boleh menutup pintu rezeki.

>>> Bagaimana dengan menjaga perkataan boleh
memastikan rezeki melimpah masuk ke dalam diri kita ?

>>> Dan banyak lagi...




MODUL 2 : TEKNIK MENARIK REZEKI YANG BERKESAN

Kadang anda rasa usaha anda sudah dibuat maksimum namun rezeki
makin jauh seperti kemarau yang panjang. Mengapa agaknya jadi begitu?
Ketahui sebabnya melalui 23 formula dalam modul 2 ini.

 

Malah, saya turut kongsi kepentingan membaiki hati.
Hati ada 3 keadaan sihat, sakit atau mati. Di manakah kedudukan hati anda?

 

Percaya ini >>> saat anda betulkan dunia dalaman,
insya Allah dunia luaran pun terbentuk mudah dengan sendirinya.

 

+ Fahami cara berkesan berkomunikasi dengan Rabb

+ Bagaimana melazimi zikir tentang kekayaan, Ya Wahhab?

+ Bagi yang berniaga : formula dapat bangkit dan berlari semula

 

>>> Satu amalan yang boleh membuka pintu rezeki. Bila pintu ini
terbuka maka rezeki bukan lagi satu masalah kepada kita.

>>> Bagaimana untuk menjadi Jutawan di dunia juga di akhirat.
Memang terbaik.

>>> Bagaimana untuk berdepan dengan masalah dan jadikan
masalah tersebut sebagai puinca kepada rezeki untuk masuk
dengan banyaknya ? Rugi jika tidak tahu ilmu ini.

>>> Ketahui bagaimana kita boleh berdosa tanpa kita sedari.
Ingat dosa juga boleh menutup pintu rezeki.

>>> Satu amalan yang boleh menutup 70 pintu bala.
Pintu bala tertutup bermakna pintu rezeki akan terbuka seluasnya.

>>> Kenapa kita disarankan untuk bersangka baik dan bagaimana
ianya boleh bantu kita membuka pintu rezeki ?

>>> 7 Langkah untuk berwudhuk secara batin. Ilmu yang jarang
dikongsikan dalam mana-mana buku.

>>> Lagi banyak kita keluarkan untuk memberi maka lagi banyak
rezeki yang masuk secara bertubi-tubi. Kita tahu tapi kenapa kita
masih tidak memberi ? Ketahui rahsia ini dan memberi bukan
sesuatu yang berat bagi anda.

>>> 4 Jenis ucapan yang amat disukai Allah dan bagaimana
ucapan ini akan menjadi kunci yang membuka pintu rezeki.

 


MODUL 3 : TIPS REZEKI PANTAS, BERSIH KOLAM JIWA

Sebenarnya ada teknik untuk mudahkan rezeki sampai kepada anda.
Cuma adakah anda dah tahu? Atau anda dah tahu,
namun adakah anda buat atau pun tidak?

 

3 formula lain yang mesti anda tahu :

+ Dapatkan 5 perkara yang boleh datangkan ketenangan dalam diri.

+ 8 amalan yang boleh jadikan anda jutawan dunia dan akhirat.

+ 2 sifat negatif yang menutup pintu rezeki yang mesti anda buang.

     

    

>>> 5 Perkara yang boleh mendatangkan ketenangan dalam diri.
Bila sudah mencapai tenang yang ebenar seumpama kita tidak
perlukan benda lain lagi.

   >>> 8 Amalan yang boleh menjadikan kita menjadi Jutawan dunia
dan akhirat. Wajib tahu ilmu ini.

   >>> Bagaimana untuk melatih diri khusyuk dalam solat.
Ilmu ini wajib anda miliki.

   >>> Bagaimana memohon hajat ketika bersujud. Rezeki itu milik Allah
jadi kena tahu bagaimana untuk memohonnya.

   >>> Fahami bagaimana perjalanan kehidupan manusia. Hidup akan
jadi lebih tenang , kaya dan berjaya jika kita tahu perjalanan ini.

   >>>Dua jenis sifat negatif yang perlu dibuang dengan segera.
Jika berjaya buang sifat ini maka tertup pintu bala dan terbuka pinta rezeki.

   >>> 4 Sifat ahli syurga yang memiliki ’kolam jiwa’ yang amat luas
lagi jernih suci. Milikilah sifat ini.

   >>> 4 Sifat ahli neraka yang memiliki ’kolam jiwa’ yang amat
sempit lagi hitam kotor bernajis. Jauhilah sifat ini.

   >>> Matlamat sebenar Jutawan dunia & akhirat. Ramai dari kita
tersalah meletak matlamat yang akhirnya menutup pintu rezeki kita.


MODUL 4 : 7 BONUS REZEKI

Ebook/BUKU 111 Formula Tarik Rezeki khas untuk mereka yang :

+ Tercari-cari penyelesaian masalah rezeki yang sempit

+ Mahu pantaskan diri dapat duit seawal 7 hari

+ Atasi cabaran terdesak dalam rezeki dan duit tak cukup

 

“Bagaimana jika saya dapatkan ebook/buku ni, tak juga jadi?
Sama je ebook/buku ni di luar sana.”

 

Kerana itu…

 

Jaminan wang dipulangkan 100% dalam masa 14 hari andai anda
tidak berpuas hati dengan ebook/buku ini dan tidak peroleh hasil yang diinginkan. Dengan syarat, amalnya kena konsisten buat dulu.

Apa kata lihat dan baca kejayaan mereka yang dah praktis ilmu ini?

 



 

Alrite, serius saya nak MILIKI EBOOK/BUKU INI SEKARANG!

Berapa nilai istimewanya?

 

Cop, tunggu dulu…



Kesimpulannya ebook yang terakhir ini berkaitan adalah dengan hati, hidup
dan rezeki. Macam mana anda dapat jadikan rezeki auto masuk, syok,
sentiasa sahaja ada dan mencukupi? Jawapannya ada dalam modul 5 yang mengandungi 40 FORMULA kesemuanya.


VERSI TERBITAN EKSLUSIF BUKU FIZIKAL

Tahniah anda dah habis baca sampai ke tahap ini.

 

Dan apa yang sebenarnya menarik minat anda untuk baca ebook/buku ini?

Adakah kerana tajuknya?

Adakah kerana ada sesuatu yang dicari di sebalik ebook/buku ini?

 

Apa yang diri anda mahu?

Tanyalah jiwa anda.

 

Andai anda letih dengan situasi rezeki anda terutamanya yang berhutang,
 

DAPATKAN Ebook/BUKU 111 FORMULA TARIK REZEKI SEKARANG.

Tamatkan keraguan anda terhadap kebocoran rezeki sendiri dan
mulakan hidup baru dengan berjaya menarik rezeki dengan mudah.

 

Anda boleh tunggu bulan depan atau bila-bila masa. Namun andai anda
tidak bertindak, tetap saja hidup anda tak berubah melainkan anda bergerak untuk DAPATKAN ebook/buku ini.

 

Seriyes. Anda sebenarnya tiada pilihan melainkan
BERTINDAK HARI INI atau SEKARANG juga.

Scroll di bawah untuk tempah
Ebook 111 Formula Tarik Rezeki SEKARANG.

 

P/S : Mohon jangan DAPATKAN ebook ini jika anda malas amal,
tak percaya, kurang yakin dan sekadar nak peram dalam laptop!

 

Bagaimana mahu tempah?

 

Langkah 1 : Pilih pakej yang berminat di jiwa.

Langkah 2 : Lakukan bayaran dan setelah pengesahan dibuat, anda bakal
terima Ebook 111 Formula Rezeki di emel dalam tempoh 24 jam.


 

2 PILIHAN PAKEJ :

#1 - Pakej Gold

+ Modul 1 : Mengapa Rezeki Semakin Sempit, Semakin Bocor?

+ Modul 2 : Teknik Menarik Rezeki Yang Berkesan

+ Modul 3 : Tips Rezeki Pantas, Bersih Kolam Jiwa

+ Modul 4 : Bonus Rezeki

+ Bonus 2 sahaja
HARGA ASAL RM270

HARGA PROMOSI : Hanya RM127 sahaja.

 

#2 - Pakej Platinum

+ Modul 1 : Mengapa Rezeki Semakin Sempit, Semakin Bocor?

+ Modul 2 : Teknik Menarik Rezeki Yang Berkesan

+ Modul 3 : Tips Rezeki Pantas, Bersih Kolam Jiwa

+ Modul 4 : Bonus Rezeki

+ Kesemua bonus 1, 2, 3 dan 4.
HARGA ASAL : RM386

HARGA PROMOSI : Hanya RM157+RM10(POSTAGE BUKU)
= RM167 Sahaja.

 


 

YANG IKHLAS,



NORA YUSOF
TIMBALAN PENGARAH URUSAN MS&NY Enterprise (002290010-A)
Graduan Master Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM Bangi)
Motivator dan Trainer Usahawan

 

 


Masukkan nama dan alamat emel anda dibawah untuk mendapat maklumat terkini daripada kami!

Kami bencikan SPAM seperti anda juga! Nama & emel anda terpelihara bersama kami.